van San Jose naar Puerto Viejo - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu van San Jose naar Puerto Viejo - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu

van San Jose naar Puerto Viejo

Door: myrthegroenendaal

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

17 Oktober 2011 | Costa Rica, Puerto Viejo

Dat was San Jose dan, voorlopig tenminste! Zondagavond nog even rondgelopen rond la plaza de justicia (zoiets?) en op een plaatselijke markt 2 kleine schilderijtjes gekocht (ik kon het niet laten, schilder Joseph was zo leuk). Daarna nog wat gegeten en gedronken (sangria!) in een leuk restaurantje aan het einde van de straat van mijn hostel.
Vanmorgen heel vroeg wakker geworden en maar eruit gegaan met het idee van een ochtendwandeling. In de keuken stuitte ik op Said, die in het hostel werkte. Hij maakte koffie, fruit en eieren voor me. Heel leuk gekletst. Daarna naar plaza de la cultura gelopen.
Oh m'n medestudenten hebben gekookt en we gaan eten dus even snel:
spierpijn in me bil van het lange vliegen dus dat was vier uur afzien in de bus. alles ging top en het was ineens ontzettend heet en droog!!! geen llubía meer
heel leuke mensen hier allemaal, de studenten zijn voornamelijk meiden. slaap met vier anderen op een kamer en morgen ga ik lekker naar het strand denk ik.
oh ja en de eerste spaanse les al gehad, met twee anderen. ik vond het erg simpel.
hasta luega!

  • 18 Oktober 2011 - 05:31

    Anneke:

    Hey moppie

    Fijn om te lezen dat de eerste dagen al fijn zijn geweest. Het is toch altijd spannend hè. Leuk om je te volgen op deze site. Geniet ervan en veel succes met je Spaanse lessen. Xxx

  • 18 Oktober 2011 - 06:11

    Els:

    hoi myrthe, wat klinkt het allemaal leuk. schilderijtjes, leuke jongens die ontbijt maken, lekker wandelen, mooi weer. nu hebben wij de Ilubía, helaas. maar jou gun ik dat lekkere weer hoor.

  • 18 Oktober 2011 - 07:14

    Madelon Govaars:

    Hoi Myrthe, ik ga straks ff lezen, hardstikke leuk, ik denk dat je de tijd van je leven gaat krijgen daar, geniet ervan, groetjes, ook namens de boys, Madelon

  • 18 Oktober 2011 - 12:48

    Marloes:

    heey myrthe, superleuk om te lezen! Het klinkt nu al geweldig, geniet ervan!
    dikke kus

  • 19 Oktober 2011 - 17:29

    Fia:

    Hoi Myrthe,

    Ik liep een beetje achter met lezen, maar heb nu beide costaricaabse blogs gelezen hoor! Wat schrijf je leuk, krijg helemaal een glimlach op m'n gezicht. En een jongen dus je ontbijtje maakt,klinkt goed! Zit alweer in volle spanning voor het volgende blog hoor!
    Kus Fia

  • 01 November 2011 - 09:58

    Rosa :

    Hee myrthe,
    (Dit is de 3e keer dat ik hetzelfde stukje aan het schrijven ben. Ik vergat namelijk elke keer mijn naam in te vullen)
    Ik vind het leuk om te lezen dat je zo van je reis geniet en dat is te begrijpen als je de foto's ernaast houdt. Zoveel prachtige natuur en mooie tropische stranden. Als het kon zou ik wel met jou willen ruilen. Ik ga vanaf nu regelmatig even kijken of je alweer een nieuwe blog hebt, want ben zo benieuwd naar de volgende! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik ga een halfjaar studeren en stage lopen in Madrid en deel mijn avonturen graag met jullie!

Actief sinds 08 Okt. 2011
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 25795

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 30 Juni 2016

Uitwisseling in Madrid

16 Oktober 2011 - 17 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: