caribean love - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu caribean love - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu

caribean love

Door: myrthegroenendaal

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

19 Oktober 2011 | Costa Rica, Puerto Viejo

even een korte update: ik denk dat ik verliefd aan het worden ben! op de caribische kust welteverstaan. het is hier zo ontzettend mooi en relaxed. ik word helemaal blij van alle felle kleuren van de natuur maar ook van de mensen en hun huizen. wakker worden in de jungle is te gek, het is hier nooit stil, maar op een fijne manier.
ik heb even wat foto's upgeload. zoals te zien ben ik vandaag naar the animal rescue center geweest waar ik aapjes op m'n hoofd en in m'n armen heb gehad (schattig!!!). gister en vandaag lekker gezwommen in de altijd warme blauwe zee en morgen als het mee zit surfen.
oh ja en gisteravond uit geweest, echt heel gezellig en goedkope drank, wauw. en mooie boys natuurlijk.
geniet van de foto's! oh ja en in m'n vorige bericht staat een fout, het moet zijn hasta luego en niet luega, dat je het weet ;)

  • 19 Oktober 2011 - 21:50

    Myrthe:

    nog meer foto's bij de blog llubia todos los dias!

  • 20 Oktober 2011 - 06:05

    Els:

    hoi myrthe,
    wat mooi allemaal, de foto's en het verhaal. ik geniet lekker mee en pik dan nog iets op van de warmte daar.
    hasta luego (wat betekent dat eigenlijk, wel blijven vertalen, anders moeten wij het steeds opzoeken). dikke kus.

  • 20 Oktober 2011 - 06:20

    Layla:

    Yeah foto's! Heel erg leuk! Ik ben blij dat je je gelukkig voelt daar =)

  • 20 Oktober 2011 - 06:23

    Fia:

    Onee, ik zei het nog! Niet verliefd worden! :p

  • 20 Oktober 2011 - 06:29

    Frank:

    Wat een gave foto's! Dat restaurantje heeft de kleuren die jij zo mooi vindt. Blijf schrijven, het is zo leuk om mee te genieten! Groeten, Frank.

  • 20 Oktober 2011 - 06:41

    Frank:

    Als je restanten ziet van van de spoorlijn van San José naar Puerto Limón, maak je dan foto's voor me? De lijn is na de aardbeving van 1991 niet meer in gebruik.

  • 20 Oktober 2011 - 07:48

    Kim:

    Super mooie/leuke foto's & erg leuk om weer even wat van je te lezen!

  • 20 Oktober 2011 - 13:51

    Marloes:

    Supermooie foto's, ik geniet lekker mee!

  • 20 Oktober 2011 - 19:04

    Myrthe:

    Hasta luego betekent tot later.
    net wat golven gepakt met de buurman en 2 studenten, ging echt super goed.
    als er hogere golven zijn gaan we nog een keer! vannacht hele nacht regen dus vandaag is het lekker koel, maar koud is het hier nooit!

  • 21 Oktober 2011 - 20:18

    Els:

    hoi lieve myrthe,
    vandaag je lieve broertje verhuisd. daar had je vast wel bij willen zijn om hem te helpen met styling. nu heb ik dat maar even gedaan. kun jij het over een paar maanden zonodig aanpassen.
    gaat alles ok? heb je 's morgens les of op een ander tijdstip? en met hoeveel? zit je dan lekker in de tuin met die sinasappelbomen? dat lijkt me zo romantisch. of is het rotweer met die regen? en meer foto's graag, erg leuk om te zien.

  • 21 Oktober 2011 - 21:41

    Myrthe:

    inderdaad jammer dat ik niet bij thomas zijn verhuizing kon zijn! was het eerlijk gezegd ook helemaal vergeten tot ik het zag op facebook.
    rustig dagje vandaag, begonnen met strandfit op playa negra (het zwarte strand) met de woeste golven naast me.
    veel regen dus op school gebleven. ik heb 's middags les van 4 tot 6. we begonnen met 3, een ouder stel en ik maar de man heeft wegens tijdgebrek opgegeven. sian zit op een ander niveau dan ik dus ik mag volgende week prive voor 2,5 uur (zelfde tijd, half uur langer)
    en ja het is in een hutje in de tuin, tussen de bomen. laatst aten we de vrucht van de cacaoplant (witte vrucht met erin de pit waar uiteindelijk chocola van wordt gemaakt, erg lekker!)
    ik maak meer foto's als de zon weer schijnt en het niet meer regent dan is alles mooier.

  • 22 Oktober 2011 - 17:46

    Jan & Lia:

    Hoi nichtje,
    Je bent alweer een week op pad! We genieten lekker mee via je blog. Ondertussen maken wij hier ook heus van alles mee - zo zijn we vandaag in Krommenie wezen lunchen!
    Groetjes, Jan & Lia

  • 23 Oktober 2011 - 13:37

    Cees En Juut:

    Djeez Myrth, wat heerlijk allemaal. Ik ga je blijven volgen.... Meer foto's graag. Het is hier zonnig maar zo giga koud.... nu al en het moet nog winter worden. Opa komt zo hier. Ik zal dan je blogs laten zien.... Ik zal voorstellen dat ie een berichtje voor je achterlaat. X Juut

  • 23 Oktober 2011 - 14:53

    Opa Groenendaal:

    Ik heb zondag bij Judith en Cees gebruik gemaakt van de gelegenheid om naar je blog te kijken. Eerst heb ik naar de foto's van Lochem gekeken. Daar sta je erg leuk op en altijd met een leuke en/of lieve uitdrukking in je smoeltje.
    Ik ga elke twee weken naar je blog kijken dus ik hoop net als Els en Judith op heel veel foto's. Bij voorkeur van een blauwe zee en palmbomen. Of iets met eten. Ook goed. Heel veel liefs en pas goed op jezelf. In ieder geval voorlopig fijne weken en tot het volgende berichtje.

  • 24 Oktober 2011 - 17:34

    Cees En Juut:

    Foto's willen we en verhalen....mooie zonsondergangen, exotische gerechten. Laat iets van je horen....CenJ

  • 24 Oktober 2011 - 17:54

    Annet:

    Hoi Myrthe,
    Wat leuk om je reisverslag te lezen. En wat te gek dat je daar MNTM kijkt! Hier alles ok. Zijn net terug van de herfstvakantie in Maisod. Was vandaag bij oma. Ze wist dat je op reis was. Ze dacht dat Els je wel had gebracht. Toen ik zei dat je in Midden-Amerika zat was ze wel verbaasd. Ben benieuwd naar je vlgnde verslagen. Je bent een stoere chica. Grtz.

  • 25 Oktober 2011 - 15:44

    Gaby En Alexander:

    Wij hadden even een Spanish love en konden je blog wel lezen, maar niet reageren. Ons Spaans is er weer een paar woorden op vooruit gegaan, bij jou ook? Fijn dat je het naar je zin hebt en ja, het is daar helemaal te wauw..
    Je hebt al een paar dagen niet meer geschreven, gaat het nog goed, regent het te veel, heb je obstipatie of diarree, ben je deeply in love of gewoon druk en ons vergeten. We horen het graag. LoveU xxx

  • 25 Oktober 2011 - 20:05

    CenJ:

    Alles goed? We zijn nieuwsgierig????

  • 25 Oktober 2011 - 21:36

    Frank:

    Ben benieuwd hoe het met je gaat.
    Hoe smaakt de koffie in Costa Rica? En de bananen en ander tropisch fruit?

  • 27 Oktober 2011 - 12:15

    Frank:

    Zeker zoveel huiswerk dat je geen tijd meer hebt om te schrijven... ;-)
    Is je oplader er al en nog een omvormer kunnen scoren? Liefs, Frank en Collart.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik ga een halfjaar studeren en stage lopen in Madrid en deel mijn avonturen graag met jullie!

Actief sinds 08 Okt. 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 25800

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 30 Juni 2016

Uitwisseling in Madrid

16 Oktober 2011 - 17 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: