fotoooooooooooooooooooos - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu fotoooooooooooooooooooos - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu

fotoooooooooooooooooooos

Door: myrthegroenendaal

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

16 Januari 2012 | Mexico, Cancún

eindelijk fotos
genieten maar!
vanavond de nachtbus naar palenque, 13 uur joepiedepoepie.
op weg naar flores, guatemala.
besos!

oh even een tip voor waar je de fotos kan vinden, want op een of andere manier kan ik ze niet verplaatsen naar dit verslag.
scroll naar beneden en als je een foto van mij ziet klik op fotoboek ->
scroll naar beneden tot de losse fotos en begin bij de foto naast de armband, dat zijn de nieuwe.
disfruta!

• 16 Januari 2012 - 22:11

Layla:

Helemaal te gek, kan niet anders zeggen. Super mooie foto's.

• 17 Januari 2012 - 06:02

Frank:

Sprakeloos en stinkend jaloers natuurlijk! ;-)) De foto's kunnen zo in een reisgids of insturen voor een fotowedstrijd. De palmbomen, de Maya-ruines, de kinderen, jijzelf onderwater, de vulkanen enz..
    Je hebt nog lekker een maand te genieten van Midden-Amerika.Hier de eerste kou, vannacht 2 graden vorst, maar overdag wel zonnig.Blijf genieten, schrijven en fotograferen.

• 17 Januari 2012 - 11:19

Kate&Piet:

Chiaca, the photo's are amazing!!!!!!!!! Y tu...ai caramba, que bonita y .. yo creo...cambiada.
    no tengo palavras...:))

• 25 Januari 2012 - 12:32

Gaby:

Hola Myrta,
    Waarbenjijnu ?
    Wij zijn terug uit Egypte en het is hier een beetje brrrr....
    Ideetje voor jou om wat later terug te komen, in maart ofzo?
    De foto's zijn prachtig......