bienvenido a holanda - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu bienvenido a holanda - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu

bienvenido a holanda

Door: myrthegroenendaal

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

18 Februari 2012 | Nederland, Purmerend

na een eindeloze tijd wachten, wachten en nog meer wachten zijn lisa en ik weer veilig geland in nederland.

we moeten maar snel afspreken om weer bij te kletsen, want er is nog zo veel meer te vertellen dan dat ik op mijn blog heb gezet natuurlijk!

liefs!!!!!!!!

  • 18 Februari 2012 - 21:16

    Frank:

    Fijn dat je weer veilig thuis bent met herinneringen, ervaringen en foto's waar je je leven lang plezier van zult hebben! Probeer de sfeer nog zo lang mogelijk vast te houden, al is dat vast moeilijk in onze gehaaste westerse maatschappij. Wat wordt het volgende reisdoel ? :-))

  • 19 Februari 2012 - 10:04

    Gaby:

    Hola Myrta,
    Dat zal wel even wennen zijn, met de jetleg, het grijze weer, de temperatuur enz. Mijn advies; ga lekker naar de sauna, film, kroeg. Een beetje dromen over een volgende bestemming is natuurlijk nooit verkeerd. Azië?

  • 19 Februari 2012 - 12:07

    Judith En Cees:

    Welkom thuis lieve Myrthe, ouder, nog wijzer en heel veel ervaringen rijker. Super hoor! Zijn blij dat je weer heelhuids terug bent en zijn erg nieuwsgierig naar al je verhalen en bovenal de foto's. Ga je een HEMA boek ofzo maken?

  • 19 Februari 2012 - 13:34

    Kate&Piet:

    Welcome back schaatje! Zeg maar wanneer je wilt afspreken! Eerst even bijkomen denk ik? Weer aanpassen aan het NL weer :(
    xxx

  • 20 Februari 2012 - 08:29

    Madelon:

    Hoi Myrthe, welkom thuis! lekker koud he.. blijf vandaag maar in je bedje, het is below zero! Fijn dat je weer veilig thuis bent en nu weer gaan wennen; pas op voor de cultureschok, die komt meestal pas als je weer thuis bent! Tot gauw, Madelon

  • 11 Maart 2012 - 15:33

    Lieke:

    Hee!
    zou ik misschien je emailadres mogen om iets te vragen over je reis?
    Ik wil zelf namelijk ook zo'n soort reis als jij maken en was benieuwd of je me misschien meer kon vertellen erover?!
    Groetjes Lieke Plantinga

  • 11 Maart 2012 - 18:56

    Myrthe Groenendaal:

    Hoi lieke, wat leuk dat je ook zoiets gaat doen! Geweldig.
    Ik zet liever niet hier mijn emailadres maar je kan me toevoegen op Facebook. Je vindt me op Myrthe Groenendaal. Dan kan ik je wat meer vertellen.

  • 12 December 2012 - 00:49

    Ray:

    Leuk hoor..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik ga een halfjaar studeren en stage lopen in Madrid en deel mijn avonturen graag met jullie!

Actief sinds 08 Okt. 2011
Verslag gelezen: 1457
Totaal aantal bezoekers 25812

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 30 Juni 2016

Uitwisseling in Madrid

16 Oktober 2011 - 17 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: