hasta luego - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu hasta luego - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu

hasta luego

Door: myrthegroenendaal

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

15 Februari 2012 | Costa Rica, San José

4 maanden geleden stond ik dan met m´n volle backpack vol goede moed niet wetend wat me te wachten stond op het vliegveld van san jose.
nu ben ik er weer, met een heel ander gevoel. mixed feelings, zoals ze dat zo mooi zeggen. aan de ene kant is het zo jammer dat het (nu al!) over is, er is nog zo veel meer te ontdekken en het is zo fantastisch om zoveel te reizen en te ontdekken maar aan de andere kant ga ik met een voldaan gevoel naar huis en heb ik ook veel zin in alle dingen daar (bruin broodje kaas!!!).
haha, lisa en ik zijn ook he-le-maal klaar met onze stinkende backpack en we kijken uit naar een kast vol schone kleren en ANDERE kleren! ons eigen bedje en dat soort dingen, maar natuurlijk veelal jullie.
morgen vertrekken we om zes uur in de avond, klaar om bijna een hele dag te wachten om eindelijk weer op schiphol aan te komen. we slaan ons er wel doorheen, reizen dat zijn we nu wel gewend!

lieve allemaal, tot gauw in het bitterkoude nederland, brrrrrr.. ik kan niet wachten ;)

  • 16 Februari 2012 - 08:04

    Thomas Groenendaal:

    Je hebt geluk. Het is hier al zwaar aan het dooien, zo'n graad of 5 tot 8. Ik ga het niet warm noemen maar na de koude terreur die we hiervoor gehad hadden is dit een verademing. Ik snap heel goed dat je mixed feelings hebt, ik had precies hetzelfde. Het is fijn om weer in je eigen omgeving te zijn maar neem maar van mij aan dat je na een paar dagen weer wilt gaan reizen. Anyway anyhow, tot morgen!

  • 16 Februari 2012 - 09:02

    Madelon:

    Hoi Myrthem, ik weet niet of je dit nog leest, maar een hele goede reis gewenst. Els is best blij dat je weer terugkomt hoor!!! Ik zal je reisverlagjes missen, vond het heel leuk om op mijn werk af en toe zo;n blog te ontvangen, even lekker ontsnappen en meereizen met je. Geweldig dat dat nu kan, maar ook heeel erg bedankt dat je dat op zo'n leuke manier gedaan hebt. Ik ben ook benieuwd hoe je nu denkt over een studie antropologie. ik hoor het wel. Tot gauw! Madelon

  • 16 Februari 2012 - 10:44

    Gaby Y Alexander:

    Hola Myrta,
    Wij hebben nog wel een elektrisch dekentje te leen.
    Als ik jouw verhaal zo lees ga er dan maar vanuit dat je daar een virus op hebt gelopen, het reisvirus welteverstaan. Erg hardnekkig, kan ik je zeggen.
    Alexander heeft een hele lading karaoke dvd's gekopiëerd, die zijn nu klaar voor gebruik. Misschien wil hij ook nog lekker koken, dan hebben wij weer een leuke avond. Je bent bij deze alvast uitgenodigd.
    Ik zal je verhalen missen. Buen viaje!

  • 16 Februari 2012 - 13:35

    Lilo:

    Enige wat ik op dit moment kan zeggen is: yeaaaaaaah! Tot morgen!!

  • 16 Februari 2012 - 16:18

    Frank:

    Voor iedereen die het nog niet wist: in verband met een staking van de Iberia piloten komen Myrthe en Lisa met een latere vlucht uit Madrid n.l. de IB 3244-21.50 uur Amsterdam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik ga een halfjaar studeren en stage lopen in Madrid en deel mijn avonturen graag met jullie!

Actief sinds 08 Okt. 2011
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 25812

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 30 Juni 2016

Uitwisseling in Madrid

16 Oktober 2011 - 17 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: