Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen

Door: myrthegroenendaal

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

11 Oktober 2011 | Nederland, Purmerend

De laatste week is dan eindelijk aangebroken, de laatste paar dagen thuis zelfs!
Ik denk maar steeds: nog maar 1x deze kleren aan (omdat ze te warm zijn om mee te nemen), nog maar 1x stamppot eten (omdat dat niet zo exotisch is als het eten in Costa Rica) en nog maar 1x werken (maar ik ga jullie missen hoor!).
Volgens mij heb ik alles wat echt belangrijk is nu wel geregeld en vandaag ga ik beginnen met pakken.
Ik kijk er zo naar uit om het koude Nederland te verlaten en de ultieme vrijheid heb!
Lieve allemaal dat was het voor deze keer, mijn volgende blog zal waarschijnlijk vanuit Costa Rica komen!
In het Spaans!
.. of toch niet

  • 11 Oktober 2011 - 18:43

    Layla:

    Daar had "ahnee toch nie!" aan het einde moeten staan :P

    Ik hoop wel dat je terug komt om die stamppot te eten na een paar maanden :) het lijkt nu net alsof je voor altijd weggaat :(

    Ik ga je missen drollie!

  • 11 Oktober 2011 - 20:07

    Judith En Cees:

    Hi lieve Myrthe,

    Voor nu alvast sterkte de komende laatste nachtjes. We zullen je blog goed volgen. Helaas kunnen we je niet uitzwaaien maar in gedachten zijn we in ieder geval bij je. Lieve Myrthe, heel veel voorbereidingspret. Dikke kussen. Tot gauw.

  • 12 Oktober 2011 - 06:05

    Frank:

    Ja, raar idee dat je best lang zó ver weg gaat! Maar we hebben al wat ervaring met je broer toen die in Australië was. Je gaat een mooie reis maken, ik ben best een beetje jaloers op je. Alvast een goede voorbereiding en succes met je afrijden a.s. vrijdag 14/10/2011. Tot zondag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik ga een halfjaar studeren en stage lopen in Madrid en deel mijn avonturen graag met jullie!

Actief sinds 08 Okt. 2011
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 25849

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 30 Juni 2016

Uitwisseling in Madrid

16 Oktober 2011 - 17 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: