Geslaagd! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu Geslaagd! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu

Geslaagd!

Door: myrthegroenendaal

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

14 Oktober 2011 | Nederland, Purmerend

Voor de geïnteresseerden: ik ben vanmorgen geslaagd voor mijn rijbewijs! Yes, net op tijd!

  • 14 Oktober 2011 - 09:02

    Frank:

    GEFELICITEERD, kun je met een jeep door de bananenplantages crossen...

  • 14 Oktober 2011 - 09:28

    Marloes:

    Nog een keer: gefeliciteerd! Echt supergoed! kus

  • 14 Oktober 2011 - 11:10

    Kate:

    Echte super meid!!!!! Idd net op tijd! Je gaat nu met een geruste hart weg, wat je rijbewijs betreft. Al eerste rit gemaakt?? x

  • 14 Oktober 2011 - 21:25

    Myrthe:

    Nee het rijden wordt uitgesteld tot mijn terugkomst. Dan kan ik met een gerust hart m'n rijbewijs aanvragen, ophalen en alle wegen plat rijden!

  • 15 Oktober 2011 - 08:41

    Frank:

    Het panorama terras is open, dus we kunnen het vliegtuig met Myrthe uitzwaaien !

  • 15 Oktober 2011 - 19:16

    Gabriela Y Alejandro:

    felicitado y buen viaje a costa rica!
    muchos besos y un fuerte abrazo
    xxxL

  • 16 Oktober 2011 - 09:28

    Els:

    vanmorgen myrthe op het vliegtuig naar madrid gezet. alles verliep prima, wel even wat tranen bij het afscheid, maar dat hoort er bij.
    vanuit madrid heeft ze al gesms-ed dat ze is geland. rond 12 uur vertrekt ze dan voor haar vlucht naar costa rica. daar komt ze rond 23 uur aan, bij haar is het dan 15 uur. ik hoop dat ze nog tijd vind om iets op haar blog te zetten....
    vandaag mis ik haar, maar dat zal snel goed komen.

  • 16 Oktober 2011 - 10:42

    Gaby:

    Hola Myrhte,
    Voor als je een paraplu en nog puf hebt (het is tenslotte pas middag) Je zit redelijk dicht bij de Plaza de la Cultura, met het Teatro Nacional en de Burger King! Loop de Av 6 of Av 8 af en sla rechtsaf bij de calle 5. Je kruist dan de Av 4 en een drukke weg en dan ben op het plein. Anders lekker chillen in je hostel, ziet er geinig uit op de foto's. Peace! ;-)

  • 16 Oktober 2011 - 21:05

    Els:

    blij met je sms dat je veilig bent geland en ook al zo snel.
    ik hoop dat het weer bij jou lekker is, hier is het echt ijskoud. je bent precies op tijd vertrokken.
    dikke zoen en geniet van je avontuur.

  • 23 Oktober 2011 - 13:30

    Cees En Juut:

    Joepie, gefeliciteerd! Ga nu je reisverslag lezen. X Juut en Cees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik ga een halfjaar studeren en stage lopen in Madrid en deel mijn avonturen graag met jullie!

Actief sinds 08 Okt. 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 25848

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 30 Juni 2016

Uitwisseling in Madrid

16 Oktober 2011 - 17 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: