feliz año - Reisverslag uit Boquete, Panama van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu feliz año - Reisverslag uit Boquete, Panama van Myrthe Groenendaal - WaarBenJij.nu

feliz año

Door: myrthegroenendaal

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

31 December 2011 | Panama, Boquete

Lieve allemaal,
over een klein uurtje is het in nederland zover! 2012, een nieuw jaar!

ik hoop dat jullie allemaal heel erg veel plezier hebben, niet te veel drinken, voorzichtig met vuurwerk (steek er eentje voor mija af!) en ... gelukkig nieuwjaar!

ik stuur een pijl jullie richting op, drink er eentje, of twee of drie op jullie en er is weer een heerlijk feestmaal hier in het hostel. genieten dus.

tot volgend jaar!!!!

FELIZ AÑO!

  • 01 Januari 2012 - 01:03

    Gaab En Aal:

    Nou jij ook alvast happy new year. Wij hebben een pijl voor je afgestoken, staat gedocumenteerd op film met commentaar van je moeder: myrthe daar ga je!!! Alexander heeft lekker gekokkereld, Els en je lieve broer hebben heerlijk gegeten, daarna bleren in de karaoke (vooral els) en Ali om 12 uur vuurpijlen afschieten. Nu is het alweer 2 uur 2012, bij jou nog niet. Het pisregent ineens, er wordt nog flink geknald in de gors, tijd om naar bed te gaan en bijna lekker op vakantie. Feliz ano y besos

  • 01 Januari 2012 - 01:08

    Els:

    hoi lieve myrthe,
    tja, gaby en alexander zijn me te snel af. ze hebben alles al verteld. het was weer ouderwets gezellig, bij het karaoken misten we natuurlijk wel jouw leading voice. de allerbeste wensen en ik hoop dat je ook, zoals wij, zingend, zoenend en zuipend het nieuwe jaar zegent.
    vele dikke kussen en een warme omhelzing, els.

  • 01 Januari 2012 - 17:11

    Lilo:

    Gelukkig nieuwjaaaaaaaar! Het is wat laat, maar nu mag het echt. Je crackling pijl was heel mooi en ik hoop dat je hem gezien hebt vanaf daar =P
    Het was erg gezellig met vuurwerk en er was ook weer klassiek veel in deze buurt. Satis was eerlijk gezegd wat minder. Er werd 0,0 rock gedraaid. Alleen maar neppe neger shit en apréski lieders en liedjes als Hello en Adelle.. heb niks tegen Adelle hoor, maar het was zooo niet satis. Het werd een soort Aad waarin iedereen elkaar liep uit te dagen en jaloers te maken. Met grote irritaties bij Matthijs dus we zijn weggegaan en we zijn lekker tegen elkaar aangekropen. Werd toen toch nog een beetje verdrietig om jou, want je broer was in satis en die had ik niet verwacht en ja dan mis ik je aanwezigheid toch eigenlijk wel. Uiteindelijk hebben we vandaag tot 3 uur in bed gelegen, want we waren pas 5 uur thuis en 6 uur sliepen we. Ik ben benieuwd hoe het bij jou was (mail het me maar). Ik zou ooit ook wel mijn oud en nieuw in het buitenland willen vieren. Maar dat gaat nog wel een baard duren denk ik.. Love you!

  • 01 Januari 2012 - 17:46

    Jan Lia Sem Menno:

    Hoi Myrthe, Gelukkig 2012! Heb je een beetje een leuke jaarwisseling gehad? Wij hebben twee heeel grote pijlen voor jou de lucht in geschoten. We waren in Wijdewormer, met een weids uitzicht op het geknal in Weidevenne. Erg mooi. We zijn nog wel een beetje brak. Zoenen van ons.

  • 01 Januari 2012 - 20:39

    Juut En Cees:

    Hi Myrth,
    samen met een paar andere ben je hier in C'cum naar een regen- maar vooral stormachtige nachthemel gezonden. Sterren maar vooral veel regen :-(. Wel een geweldige avond gehad. Lieve Myrthe, een heeeel gelukkig en gezond 2012 met veel iiefde en plezier. JenC

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Ik ga een halfjaar studeren en stage lopen in Madrid en deel mijn avonturen graag met jullie!

Actief sinds 08 Okt. 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 25841

Voorgaande reizen:

23 Januari 2016 - 30 Juni 2016

Uitwisseling in Madrid

16 Oktober 2011 - 17 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: